Ehdoton ei NATO:lle

Perussuomalaiset nuoret vastustavat ehdottomasti Suomen NATO-jäsenyyttä. Suomen hallitus ja media ovat kaikessa varovaisuudessa hivuttamassa Suomea NATOn jäseneksi. Samalla tavoin, kuin 90-luvulla Suomen kansa aivopestiin hyväksymään EU-jäsenyys, ollaan maatamme nyt viemässä NATO:on.

NATO-jäsenyys tilanteessa, jossa siitä on tullut jo Irakissa ja Afganistanissa, sekä pian ehkä Korean niemimaallakin, sotivan USA:n käsikassara, on pikemminkin uhka, kuin turva Suomelle.

NATO-jäsenenä tähän mennessä terrorismilta välttyneestä Suomesta tulee automaattisesti terroristien maalitaulu.

Lisäksi on ehdottomasti otettava huomioon Venäjän taloudellinen ja sotilaallinen vahvistuminen. Geopoliittisesti Suomi on niin lähellä Moskovaa, että mahdollisen NATO:n ja Venäjän välisen konfliktin tullen Suomi joutuisi NATO-maana automaattisesti itänaapurimme ensi-iskun kohteeksi.

NATO-jäsenyys ei siis lisäisi Suomen turvallisuutta vaan olisi hirvittävä turvallisuutta ja vakautta vähentävä riskitekijä koko Pohjolassa. Suomea olaan viemässä NATO:on kuin kuin pässiä narusta. Tätä pässiä ollaan viemässä teurastamolle ja viejät eivät näytä tajuavan, että meitä ollaan viemässä NATO:n etulinjaan tykinruoaksi.