Jyrkkä ei monikulturismille, jyrkkä ei rasismille

Perussuomalaisten Nuorten kannanotto
Julkaisuvapaa

Perussuomalaiset Nuoret muistuttaa, että sekä puolueen, että nuorisojärjestön hallitusten vahvistamien virallisten ohjelmien perusteella koko perussuomalainen liike vastustaa monikulturismia. Kyseessä on poliittinen ideologia, jossa tavoitellaan yhtä maailmankulttuuria, jolloin kaikkien lukemattomien kulttuurien ainutlaatuiset erityispiirteet tuhoutuvat. Monikulturismi rajoittaa valtaväestön oikeutta omaan kulttuuriin maahantulijoiden vuoksi ja murentaa yhteiskuntarauhaa.

Emme halua Ruotsin kaltaista uudentyyppistä länsimaalaista monikulttuurista yhteiskuntaa, jossa alueet segregoituvat, kouluja joudutaan sulkemaan konfliktien vuoksi ja kuten viimeaikaisista uutisista olemme joutuneet lukemaan – myös kranaatit lentävät. Haluamme turvallisen Suomen, jossa kaikenväristen yhteiskuntaan sitoutuneiden ihmisten on hyvä olla. Siihen yhteiskuntaan ei kuulu rasismi eikä fasismi, summaa Tynkkynen.

Useat johtajat, kuten Britannian pääministeri Cameron, Saksan liittokansleri Merkel ja Ranskan edellinen presidentti Sarkozy ovat todenneet monikulttuurisuuden haitalliseksi. Perussuomalaiset Nuoret kehottaa muistamaan arvostetun presidentti Kyösti Kallion sanat: “Elävä kansallinen yhteistunto on ollut voimamme taistelujen melskeessä rintamilla ja rintamien takana. Se on edelleen luotettavin voimanlähteemme tulevaisuudessa.”

Lisätiedot:

Sebastian Tynkkynen