Kannanotto: Auttavaa kättä pureville yhdensuuntainen menolippu kouraan

Perussuomalaiset Nuoret iloitsee tänään 50 000 allekirjoituksen rajan ylittäneestä kansalaisaloitteesta, joka vaatii rikokseen syyllistyneiden ulkomaalaisten karkottamista maasta. Karkottamisen helpottaminen on ollut järjestön agendalla jo pitkään ja viimeisin kannanotto aiheen tiimoilta on tehty viime joulukuussa.

Tämän kansalaisaloitteen eteneminen on voimakas vaatimus tulevalle eduskunnalle maahanmuuttopolitiikan tiukentamisesta. Suomalaiset eivät enää suostu katsomaan vierestä, kun luottamusyhteiskuntaamme murennetaan Ruotsin jalanjäljissä, toteaa Perussuomalaisten Nuorten puheenjohtaja Sebastian Tynkkynen.

Perussuomalaisten Nuorten mielestä on räikeästi kansan oikeudentajun vastaista, että esimerkiksi Suomen tarjotessa turvapaikkaa ulkomaalaiselle tämä aiheuttaa turvattomuutta suomalaisille.

Tapanilassa somalien tekemä joukkoraiskaus toi laajaan keskusteluun ongelman, joka meillä on ollut jo pitkään. Oikeuspoliittisen tutkimuslaitoksen mukaan pienestä lukumäärästään huolimatta ulkomaalaiset tekevät jopa kolmasosan kaikista raiskauksista Suomessa. Tämä on vain yksi esimerkki siitä, kuinka pelisääntöjen tiukentamiselle on välitön tarve, vaatii 2. varapuheenjohtaja Ville Kartaslammi.

Perussuomalaiset Nuoret vastustaa tiukasti punavihreää löyhää maahanmuuttopolitiikkaa, joka johtaa ongelmien lakaisuun maton alle ja rasismin kasvuun. Karkottamisen helpottamisen lisäksi Perussuomalaiset Nuoret haluaa kehittää suomalaista maahanmuuttopolitiikkaa useilla ratkaisuehdotuksilla, jotka julkaistiin eilen järjestön maahanmuuttopoliittisessa ohjelmassa.

Lisätiedot:

Sebastian Tynkkynen