Kannanotto: PS-Nuoret lähtee tukemaan Väyrysen aloitetta kansanäänestyksestä eurosta eroamiseksi

Perussuomalaisten Nuorten kannanotto
Julkaisuvapaa

Perussuomalaiset Nuoret tukee europarlamentaarikko Paavo Väyrysen vireille panemaa kansalaisaloitetta [linkki] kansanäänestyksen järjestämiseksi Suomen jäsenyydestä euroalueessa.

Meitä ei kiinnosta puoluepolitikointi, vaan Suomen asia. Julkaisimme 21.2.2015 Mikkelissä PS-Nuorten uuden eurooppapoliittisen ohjelman, jossa tehtiin johtopäätös: EU ja euro vievät meitä kohti liittovaltiota, eikä toisen suuntaiseen kehitykseen EU-johtajilla ole enää halua. Hävitimme samassa yhteydessä demonstraatiossa EU-lipun tehden kaikille linjamme selväksi, toteaa Perussuomalaisten Nuorten puheenjohtaja Sebastian Tynkkynen.

Kansalaisaloitteen myötä Suomen kansalle annetaan mahdollisuus, jota sillä ei ole koskaan ollut: äänestää siitä, haluammeko oman rahapolitiikan vai euron. Perussuomalaiset Nuoret rohkaisee myös Väyrysen puolueen omaa nuorisojärjestöä, Keskustanuoria, mukaan tukemaan kansalaisaloitetta fixitistä (Suomen euroero).

Lisätiedot:

Sebastian Tynkkynen
Perussuomalaiset Nuoret

Julkaistu 18.7.2015 klo 15:57

Lataa tästä itsellesi kansikuva Facebookiin tukeaksesi kansanäänestyksen järjestämistä eurosta eroamiseksi.

Euroerokansalaisaloite