Lapsemme eivät ansaitse jihadistia luokkakaverikseen!

Perussuomalaiset Nuoret vaatii, etteivät Suomen hallitus tai viranomaiset tuo Suomeen ISIS-terroristeja tai heidän perheenjäseniään sekä luovuttaa jo Suomeen palanneet ISISin jäsenet Syyrian hallinnolle tutkittavaksi ja tarvittaessa tuomittavaksi rikoksista ihmisyyttä vastaan.

“Pidämme hallituksen junailemaa päätöstä tuoda ISISin toimintaan osalliset ihmiset Suomeen käsittämättömän röyhkeänä loukkauksena suomalaisten turvallisuutta ja poliittista tahtoa kohtaan. Eikö hallitus näe suomalaisten turvallisuutta minkään arvoisena?” kysyy Perussuomalaisten Nuorten hallituksen jäsen Henri Hautamäki.

Perussuomalaisten Nuorten mielestä hallituksen päätös tuoda terroristijärjestön toimintaan osallistuneet ihmiset takaisin Suomeen on kansalaisten turvallisuutta vakavasti uhkaava. ISIS on käyttänyt lapsia teloittaessaan vankeja ja aivopessyt lapsia islamismiin, joten lapsia ei voida nähdä vaarattomina ja viattomina.

“Hallitus on tuomassa suomalaisten keskuuteen ja lasten koululuokkiin sekä päiväkoteihin tikittäviä aikapommeja. Suomalaisten lasten turvallisuus on asetettava kaiken muun edelle, minkä vuoksi on välttämätöntä, että muutama kymmentä jihadistin alkua pidetään kaukana muista lapsista”, järkeilee Perussuomalaisten Nuorten varapuheenjohtaja Liina Veronica Isto.

Liina Veronica Isto, 1. varapuheenjohtaja
liinaisto@ps-nuoret.fi