Lasten turvallisuus partalasten turvallisuuden edelle!

Perussuomalaiset Nuoret vaatii, että kaikkien viimeisen kolmenkymmenen vuoden aikana turvapaikan saaneiden hakemukset otetaan välittömästi uudelleenkäsittelyyn. Hakemukset pitää käsitellä kriittisesti siten, että joka ikinen, joka on saapunut turvallisen maan kautta Suomeen, poistetaan Suomesta välittömästi. Käsittelyjen ajaksi henkilöt on voitava laittaa pois lähiasutusten läheltä valvottuun ja suljettuun tilaan turvallisuuden takaamiseksi.

Yhteiskunnan tärkein tehtävä on suojella suomalaisia ja erityisesti lapsia sekä nuoria. Nykyimuotoisella maahanmuuttopolitiikalla heikennetään suomalaisten turvallisuutta ja lasketaan kansalaisten maanpuolustustahtoa. Nyt on tärkeää laittaa turvapaikkaturismille stop, palauttaa rajavalvonta ja asettaa kokonaisturvallisuus etusijalle”, vaatii Perussuomalaisten Nuorten puheenjohtaja Samuli Voutila.

Myös kansalaisuuden saaneiden turvapaikanhakijoiden kansalaisuus on voitava peruuttaa ja palauttaa heidät tarvittaessa.

On kestämätöntä niin taloudellisesti, demografisesti kuin turvallisuudenkin kannalta ottaa vastaan vuodesta toiseen turvapaikanhakijoita, jotka tekevät rikoksia, eivät työllisty eivätkä palaa takaisin kotimaahansa, kun se on mahdollista, sekä ovat rasitteena julkiselle taloudelle. Suomeenkin syntyy sellaisia väestönosia, jotka eristäytyvät muusta yhteiskunnasta. Emme halua Ruotsin ja muiden länsimaiden tapaan no-go-zoneja Suomeen” painottaa PS-Nuorten tuleva puheenjohtaja Asseri Kinnunen.

Samuli Voutila

puheenjohtaja, Perussuomalaiset Nuoret ry