Vaadimme uusia vaaleja!

Sosialidemokraattinen puolue on valinnut pääministeriehdokkaakseen Sanna Marinin, joka kokoaa uuden hallituksen edellisen, Rinteen hallituksen viiden puolueen hallituspohjalla. Rinteen hallitus ehti lyhyen taipaleensa aikana tehdä paljon suomalaisille haitallisia päätöksiä. Marinin hallitus jatkaa Rinteen hallituksen vasemmistolaisella ohjelmalla. Uuden sukupolven feministin ja vihervasemmistolaisen Sanna Marinin johdolla SDP viimeistään unohtaa taustansa teollisuudessa puurtavan työväenluokan puolestapuhujana.

”Hallitus korottaa polttoaineverotusta ja yrittää toteuttaa utopistista ilmastopolitiikkaa samalla, kun ahdinko Suomen maaseudulla syvenee. Marinin hallitus tulee viemään Suomea täysin väärään suuntaan”, jyrähtää Perussuomalaisten Nuorten puheenjohtaja Asseri Kinnunen.

Perussuomalaiset Nuoret katsoo, että kansa ei antanut edellisissä eduskuntavaaleissa mandaattiaan sellaiselle vihervasemmistolaisuudelle, jota Marin edustaa. Tuoreet kannatuskyselyt ja päähallituspuolueiden – SDP:n ja keskustan – ahdinko osoittaa, että kansa ei luota tähän hallituspohjaan. Perussuomalaiset Nuoret vaatii uusia eduskuntavaaleja, jotta kansa saa sanoa viimeisen sanan.

”Keskusta on hallituspuolueena tukemassa vihreitä ministereitä, joista ulkoministeri Pekka Haavisto yrittää saada Isis-terroristit Suomeen painostamalla virkamiehiä laittomasti – unohtamatta sisäministeri Maria Ohisaloa, jonka johdolla sisäministeriössä ollaan suunnittelemassa muslimihuivien lisäämistä suomalaisiin poliisiunivormuihin. Uudet eduskuntavaalit tarvitaan, jotta maaseudun äänestäjillä olisi mahdollisuus päättää, tukevatko he keskustaa, jolla on nykyään sama suunta vihervasemmiston kanssa”, analysoi Perussuomalaisten Nuorten varapuheenjohtaja Auri Siika-aho.

Asseri Kinnunen

asseri.kinnunen@ps-nuoret.fi