APRILLIPILA: Pirkanmaan Perussuomalaiset Nuoret julistautuvat Seta-myönteiseksi piiriksi

Julkaisuvapaa

Pirkanmaan Perussuomalaiset Nuoret ovat aamuisessa pikakokouksessaan päättänyt ryhtyä yhteistyöhön Pirkanmaan Seta ry:n kanssa. Haluamme tunnustaa, että ihmisillä, jotka eivät lankea CSI-Heteronormatiivisen maailmankuvan ahtaaseen muottiin ei ole helppoa Suomessa.

Haluamme näyttää tulevaisuuden suuntaa. Sen vuoksi julistamme linjaksemme, että sukupuoli on vain kokemus, joka muuttuu kokijan mielialan mukaan. ”Yksivuotiaankin on voitava kokea ja korjata oma sukupuolensa, sillä tunnetusti lapsen suusta kuulee totuuden”, kertoo Pirkanmaan Perussuomalaisten Nuorten puheenjohtaja Janne Tolvanen.

Toivomme neuvotteluja Pirkanmaan Setan kanssa helpoiksi ja nopeiksi, sillä tämä on ehdottomasti kärkihankkeitamme huhtikuussa 2019. ”Tulevaisuus on sateenkaaren värikäs ja jos se ahdistaa valkoista, kristittyä heteromiestä, niin hän saa väistyä kehityksen tieltä eikä tänne jäädä hidastamaan sitä”, vaatii Pirkanmaan Perussuomalaisten Nuorten tiedottaja Iisak Selin.

Tämä on ehdottomasti Perussuomalaisten Nuorten tulevaisuutta. Toivottavasti seuraavana linjaamme seuraavat ystäväpiirimme Varsinais-Suomesta ja Setakunnasta. Tulevaisuus on täällä, eikä sitä voi edes Sillit pysäyttää!

Pirkanmaan Perussuomalaisten Nuorten puheenjohtaja Janne Tolvanen
jannetolvanen22@gmail.com